fredag 22 oktober 2010

World of sleepers come dream your vision av Lina Rojzman & Lotta Nordin

Jag vill verkligen rekommendera utställningen på Galleri Monitor som pågår just nu.

World of sleepers come dream your vision av Lina Rojzman & Lotta Nordin.

Man kan ju lätt tro att Högskolan för Fotografi endast håller på med fotografi, men så är det ju inte. Och jag tycker alltid att det är extra kul när det just inte är fotografi.
Den här utställningen trodde jag att jag hade missat när jag av en händelse fick se en bild på Facebook av det fantastiska trädet som de byggt i utställningsrummet.  Men det hade jag inte och tur var det. Mycket fin och poetisk utställning som handlar om drömmar och man kan även skriva sin egen dröm på väggen i galleriet.
Den pågår hela helgen, men observera att det är sista helgen, så om ni vill se den så gå dit nu.



Galleri Monitor Chalmersgatan 4
Öppetider 19-24 oktober
tis-fre 16-19, lör-sön 12-16.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar